ادارات متصل به پنجره واحد مدیریت زمین عملکرد خود را ارتقا دهند

تاریخ انتشار : 1403/10/24 - ساعت انتشار: ١٠:٢٤ - گروه خبری : اخبار استان

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان گفت: اداراتی که زمان پاسخگویی و استعلام آنها بیش از میانگین کشوری است زمان خود را کاهش دهند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، مرتضی شهامی در پنجمین جلسه کارگروه راهبردی پنجره واحد مدیریت زمین، اظهار داشت: پاسخگویی زمانی و تعدادی در زیرسامانه متقاضیان روندی رو به رشد دارد و این موضوع از نکات مثبت فرهنگ‌سازی سازمانی ارگان ها و زحمات دبیرخانه مربوطه و ارگان های نظارت کننده بر عملکرد سامانه است.

 وی با بیان اینکه هدایت متقاضیان ارائه خدمات به این پنجره موجب سرعت گیری پاسخگویی و کاهش هزینه ها شود، تشریح کرد کرد: اغلب ادارات و سازمان‌های  عضو این پنجره زمان پاسخگویی خود را کاهش دادند. اداراتی که زمان پاسخگویی و استعلام آنها بیش از میانگین کشوری است زمان خود را کاهش دهند.

شهامی ادامه داد: نرم افزار باید بانک اطلاعاتی باشد. ادارات چالش های خود را در پنجره واحد مدیریت زمین بیان کنند تا بررسی و رفع شود تا ارائه خدمات آنها بهبود پیدا کند

 این مسئول با بیان اینکه پنجره واحد زمین، سامانه‌ای مهم در اجرای دولت الکترونیک است که علاوه بر جلوگیری از تخلف در حوزه زمین، زمان رسیدگی به درخواست‌ها، استعلامات و پاسخگویی به مراجعان را در حوزه زمین در کوتاهترین زمان پاسخ می‌دهد، عنوان کرد: عملکرد دستگاه‌ها در این سامانه باید شفاف و مبارزه با زمین خواری باشد.

 وی افزود: 20 دستگاه در این سامانه در حوزه پاسخگویی به استعلامات فعال هستند و از طریق این سامانه استعلامات را پاسخ می دهند و 5 دستگاه مسئول نیز در حوزه نظارت بر ساخت و سازها از طریق سامانه نظارت بر ساخت و سازها را بر عهده دارند

 گفتنی است؛ در این جلسه عملکرد و وضعیت همه ادارات و سازمان‌های در پنجره واحد مدیریت زمین بررسی شد.

 

 

 

نسخه چاپی

ارسال به دوست

 


خروج