1. این سازمان کلیه مقررات
صادره خود را اعم از بخشنامه ها، آیین نامه ها، دستورالعمل ها، ضوابط اجرایی و ...
را پیش از ابلاغ به مدت یک هفته از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم گذاشته
و پس از دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده مردم آن را پس از اصلاح ابلاغ
می نماید.
2. این سازمان به منظور دست
یابی به حداکثر رضایت در ارائه خدمات بخشی تحت عنوان نظر سنجی از خدمات ارائه شده
را در درگاه الکترونیک خود قرارداده و با استقبال از نظرات مردمی در صورت نیاز
اقدام به اصلاح موارد ضروری می نماید.